Повітряні пригоди

Повітряні пригоди

На занятті з навчання читання діти закріплювали знання про букву «К» і знайомилися з буквою «Л»; удосконалювали навички виділяти склади у словах; вправлялися у читанні складів та слів. Розвивали дрібну моторику рук, увагу.

 

Віра ПИЛИПЕНКО, дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 34 «Чебурашка», м. Біла Церква, Київської області

Заняття розпочалося із закріплення знань про букву «К».

Потім діти знайомилися з буквою «Л», читали склади у посібнику  (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 107) і на демонстраційній таблиці.

Опісля малята виконували завдання: викласти букву «Л» з олівців  (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 109). Дуже сподобалося дошкільникам шукати букву «Л» спочатку у груповому приміщенні за вказівками вихователя, а потім у посібнику на крилах ластівки (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 108).

Вивчену букву закріпили під час фізкультхвилинки:

«Лі-лі-лі – українці ми малі,

Працювали, потомились,

Відпочити захотілось».

Насамкінець діти із задоволенням розфарбували літаки зі складами з буквою «Л» та поділилися своїми мріями про майбутні подорожі (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 110).

 

 

Залишити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *