Букет для Марічки

На занятті з навчання читання діти знайомилися з буквою «И» та повторювали раніше вивчені букви «А», «О», розвивали зв’язне мовлення, логічне мислення, дрібну моторику, уявлення про навколишній світ.


Світлана ПРОЦЕНКО, вихователь ЗДО №20 «Берізка», м. Біла Церква, Київська область.

У гості до малят ЗДО №20 «Берізка», м. Білої Церкви Київської області завітала лялька Марічка з подарунком – новою буквою «И».

Щоби діти ліпше запам’ятали букву, Марічка запропонувала її обвести (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 33).

Опісля лялька звернулася до дітей з проханням – допомогти їй зібрати грибочки, щоб висушити на зиму. Але Марічці потрібні були тільки ті грибочки, які позначені буквою «И». Їх слід зафарбувати в коричневий колір (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 34).

Потім лялька запропонувала дітям викласти з паличок букву «И» та обвести склади, в яких є така буква (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 35).

На килимку діти склали букет для Марічки та змагалися, хто швидше збере квітку з раніше вивченими буквами «А», «О» та новою буквою «И».

Наприкінці заняття Марічка запропонувала погратися м’ячиками та вирізати саме ті, в яких є склади з буквою «И». (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 37).