Чарівні квіти та метелики

Надія ВАСИЛЬЄВА, вихователь ДНЗ №8 «Золотий півник», м. Біла Церква, Київська обл.
Сьогодні заняття ми розпочали з опису весни за допомогою графічної схеми. Діти розповідали про явища живої та неживої природи, які відбуваються навесні. Малята легко справилися з даним завданням та дійшли до висновку, що весна надзвичайно красива пора року, а особливо тоді, коли квітнуть квіти та фруктові дерева. Із задоволенням малята пригадали назви квітів (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч.1, с. 59).

Виконання наступного завдання сприяло закріпленню вміння дітей знаходити літери, що позначають голосні звуки. Діти слухали пісеньку, яку співав «метелик» та відшукували відповідну квіточку. Щоб закріпити вміння дітей відшукувати задану літеру у складах їм було запропоновано підібрати метелика для квіточки. Малята на крильці метелика читали склад з раніше вивченими літерами та підбирали квіточку з відповідною літерою.
Цікаво було спостерігати за дітьми під час виконання завдання розфарбувати квіточки  та назвати склади, що на них написані (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч.1, с. 59). Діти з задоволенням розфарбовували квіти, намагалися робити це дуже охайно, щоб квіткова галявина була різнокольорова та приваблива.  Спочатку вихователь прочитала дітям склади, а потім діти читали самостійно. І виявляється, це зовсім не складно, а навіть дуже весело.