Чарівні завдання

На занятті з навчання читання діти знайомилися з буквою «Ч», її графічним зображенням та назвою, вчилися утворювати склади, читати їх та виділяти у словах; збагачували і розширювали свій словниковий запас. Розвивали пізнавальний інтерес, творчі здібності, зосередженість.

 

 Ганна ШКАБАРА, вихователь ЗДО № 28 «Горобинонька», м. Біла Церква, Київська область.

 На занятті діти допомагали ляльці Челсі, яка звернулася до них по допомогу. Чарівник зачаклував її чашки для чаю, тому візит гостей був під загрозою. Завдання чарівника в яскравих конвертах діти взялися виконували із задоволенням.

Спочатку малята відшукали невідому літеру на гілочці черешні та зафарбували її в червоний колір (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч. 1, ст. 186).

Потім дітлахам потрібно було розфарбувати чемодани та прочитати склади, на них написані (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч. 1, ст. 187).

Далі ліпили з пластиліну букву «Ч» для закріплення знань про графічне зображення щойно вивченої букви.

Дуже сподобалися діткам естафета, в якій дві команди повинні були наввипередки розставити чашки на блюдця за певним кольором. Це допомогло малечі розім’ятися та підготуватися до виконання наступних завдань.

У конвертику № 5 містилося завдання, де потрібно було знайти пару чоботам, з’єднавши їх лінією (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч. 1, ст. 188).

І останнім завданням була допомога самому Чарівникові. Діти всі гуртом шукали його речі та за допомогою ліній з’єднували із зображенням Чарівника (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч. 1, ст. 189).

Дошкільнята вже добре знають склади і виконувати завдання їм було зовсім не складно.