Дівчинка Весна

Тетяна САВЧЕНКОвихователь, ДНЗ № 7 «Орлятко», м. Біла Церква, Київська обл.
Заняття розпочалося з ігрового моменту — приходу дівчинки Весни, яка запросила усіх у незвичайну подорож. Але спочатку малятам потрібно було знайти намистинки для намиста дівчинки Весни. На цих намистинках були написані слова, в яких не вистачало літери. Малята з задоволенням підбирали потрібну букву, а потім читали слова.
Завдання «Склади квітку» полягало у вправлянні дітей в умінні читати склади та виділяти голосні й приголосні звуки, зіставляти їх з буквами. Вихователь розклала на килимку серединки квіток із намистинками-літерами та пелюстки із написаними на них складами. Діти брали пелюстки і читали склад, який на них написано, потім клали пелюстку біля відповідної серединки. Діти добре впоралися із цим завданням.
Наступне завдання «Допоможи бджілці відшукати вулик» мало  на меті знаходити й називати знайомі букви. Діти відшукували відповідні літери на вуликах і заселяли їх у будиночки.
Цікаво було спостерігати за дітьми під час виконання завдання «Склади ромби» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 97))Діти радо вирізали фігури ножицями, старалися різати по лініях, щоб не пошкодити слово. А потім складали половинки та читали на них слова.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA