Гусенятко і його друзі

Діти відшукували назву предмета або істоти, яка починається на звук [г]. Це додало дітлахам піднесеного настрою, бо довелося поплескати в долоні, а вони це дуже полюбляють.

 
 
 
 
 
 
Ганна ШКАБАРА, вихователь, ДНЗ № 28 «Горобинонька», м. Біла Церква, Київська обл.
Заняття ми розпочали з психогімнастики «Я малесенький осінній листочок». Один листочок підказав, що трапилася неприємна пригода: мама гусочка загубила своє дитинча і не може його знайти. Діти відгукнулися і з задоволенням прийшли на допомогу (посібник Л. Шелестової «Вчимося  читати», ч. 1, с. 66).
Далі на занятті ми познайомилися з буквою Г. Дошкільнята вже знають, що букви позначаються звуками, тому наступним завданням було відшукати назву предмета або істоти, яка починається на звук [г]. Це завдання додало дітлахам піднесеного настрою, бо довелося поплескати в долоні, а вони це дуже полюбляють. Потім вихователь показав, як правильно читати склади з буквою Г. Софія та Іванко дуже гарно впоралися з цим завданням.
Після гучних оплесків в долоні сталося диво — і маленьке гусенятко з книжки перетворилося на симпатичне іграшкове гусенятко. Щоб воно не сумувало в осінню пору року, малята вирішили знайти йому друзів. Це стало можливим після виконання завдання, де дітки давали імена маленьким цуценятам (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1 с. 68).. Особливо цікавими були імена, які вигадали Варя та Богданчик.
Ще однією несподіванкою стала поява дитинчат свійських тварин: поросятка, овечки, кроленятка і кошеняти. Вони мали при собі конверти зі складами та завданням. Малятам потрібно було розмістити тварин на місцях, які відповідають складам у конвертах. Дошкільнята швидко впоралися з цим завданням.
Наостанок дітям запропонували виліпити букву Г з пластиліну (посібник Л. Шелестової «Вчимося  читати», ч. 1 с. 67). Найпершими впоралися із завданням Єлизавета та Сашко.