Казковий друг

Леся САМУСЕНКОвихователь, ДНЗ № 22 «Ластівка», м. Біла Церква, Київська обл.
Нову букву Ц  подарував дітям цвіркунчик. За допомогою природного матеріалу (каштанів, мушель, жолудів) вони виклали цю букву.
Розглядаючи ілюстрації, діти називали слова із буквою Ц («цирк, цвях, ціпок, цибуля, цуценя»). А потім розфарбовували артистів цирку і дізнавалися як їх звати (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 180).
Опісля з’єднували цеглинки з однаковими складами (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 181).
Виконання наступного завдання сприяло не тільки розвитку уваги дітей під час читання складів, а й закріпленню навички орієнтації на аркуші паперу та здатності відшукувати в груповій кімнаті картки, на яких написано склади з буквою Ц (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 181).
Щоб у старших дошкільнят складалося повне уявлення про склади з буквою Ц, потрібно було ще й обвести та прочитати у словах склади з нею (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 182).
Цікаво було спостерігати за дітьми під час виконання завдання з книжки (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 183). Діти із задоволенням вирізали циліндри; старалися різати чітко по лінії, щоб не пошкодити слово. А потім складали ці половинки, утворивши цілі циліндри. І читали слова, що на них написані.