Колючий гість

Колючий гість

На занятті з навчання читання діти познайомилися з новою буквою «И», проспівували її та інші голосні звуки; вправлялися у знаходженні щойно вивченої букви у складах, закріпили вміння акуратно розфарбовувати, не виходячи за контури малюнка.

Людмила БЕСАРАБ, вихователь ДНЗ № 33 «Калинка»,  м. Біла Церква, Київська обл.

Заняття розпочалося з сюрпризного моменту – появи їжачка Чомучки, який у корзинці приніс малятам нову букву – букву «И». Дітки спробували проспівати її й установили, що це голосний звук. Вихователь запропонувала заспівати для закріплення вже вивчені голосні звуки, а потім прочитала вірш про нову букву.

Потому дошкільники взялися розфарбовувати букву, що прилетіла на парашуті (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 33), а Чомучка тим часом приготував для них нове завдання – потрібно було зібрати в корзинку грибочки і назвати букви, які на них зображені.

Далі малята захопливо виконували інше завдання їжачка: якнайшвидше знайти картки з буквою «И» й розфарбувати її.

У наступній грі «Допоможемо лисичці дістатися до сиру» дітки розфарбовували клітинки з буквою «И», таким чином вказуючи шлях лисичці до смачненького сиру.

Наприкінці заняття їжачок Чомучка почастував малюків смачними яблучками та бубликами.

 

 

 

 

 

 

Залишити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *