Кожне ім’я яскраве

На занятті діти знайомилися з іменами і вчилися розрізняти, які бувають імена; які з них дають дівчаткам, а які хлопчикам. Вчилися виділяти склади і складати власні імена дітей; розвивали в собі потребу проявити увагу, ніжність, доброту до інших.

Антоніна П᾽ЯТЕЦЬКА, вихователь ДНЗ № 6 «Зіронька», м. Біла Церква, Київська область

 Заняття для дітей старшої групи ДНЗ № 6 «Зіронька» м. Білої Церкви Київської області розпочалося з відгадування загадки про ім’я:

Всі хочуть, як народиться дитина,

Щоб я було красиве і дзвінке.

Бо носить вже життя його людина,

То ж відгадайте, що ж я таке?

Далі дітки розповідали, які бувають імена, які з них дають дівчаткам, а які хлопчикам. Малята із задоволенням читали імена на сторінці посібника (посібник Л. Шелестової  «Вчимося читати», ч.1, ст. 264), закріплювали знання про вживання великої букви в іменах людей.

Пізніше дошкільники залюбки погралися у гру «Склади імена». При цьому вони вчилися виділяти склади у кожному слові, складати імена дітей, що на картинках.

Під час наступної гри «Моє ім’я, як квіточка барвиста» малюки радісно порівнювати своє ім’я з красивою і тендітною квіточкою.

Наприкінці заняття у грі «Назви лагідно» діти мали змогу проявити увагу, ніжність, доброту до інших. Вони одне одному передавали сердечко, вкладаючи в долоні тепло своїх сердець.

Підсумовуючи заняття, діти дійшли висновку, що всі імена особливі, неповторні, по-своєму привабливі. На початку кожного імені завжди вживається велика буква.