Літери з фруктів

Діти повторювали вивчену букву У, збираючи груші з нею, складаючи пазл і зображуючи У своїм тілом.
 
 
 
 
 
 
 
 
Тетяна ГАПОНЕНКО, вихователь, ДНЗ № 35 «Вербиченька», м. Біла Церква, Київська обл.
На початку заняття увагу дітей привернув тихенький плач: «У-у-у». Вихователь запропонувала дітям пошукати, хто плаче. Це виявився улюблений ведмедик. Діти відшукали його і поплакали разом з ним: «У-у-у» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 21). А щоб заспокоїти ведмедика, малюки дружно заспівали йому колискову: «А-а-а».
Далі діти весело зображували своїм тілом букву У ( посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 21).
Цікаво було спостерігати за дітьми, як вони допомагали їжачкові збирати груші з буквою У.
Наступне завдання сприяло розвитку дрібної моторики та закріплювало навички правильного тримання олівчика. Діти обводили склади по пунктирним лініям, шукаючи букву У, що заховалась у складах (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 21).
Потому дошкільнята гралися в улюблену гру «Склади пазл з розрізних фруктів». Гра допомагає розвитку уваги, закріпленню знань про голосні звуки [а] , [о], [у] та їх графічне позначення, розвиває дрібну моторику рук та виховує уважність, посидючість. Малята із задоволенням складали літери з розрізаних фруктів. Під час завдання також закріплювалися знання про назви фруктів.
Щоб діти краще запам’ятали склади з новою літерою, вихователь запропонувала їм розфарбувати у червоний колір сунички, на яких є склади з буквою У (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч. 1, с. 22).