Маленькі дослідники

На занятті з навчання читання дошкільники знайомилися з буквою «Г», вчилися читати склади з нею, знаходили її серед інших літер, працювали з роздатковим матеріалом (каштанами); а також вправлялися у граматичній правильності мовлення, розвивали увагу, мислення та пам’ять.

  

Юлія Ковальчук, вихователь ДНЗ №26 «Струмочок», м. Біла Церква, Київської обл.

 Заняття розпочалося з відгадування загадок про свійських тварин та птахів, зокрема й про «гусочку», і знайомства діток середньої  групи ДНЗ № 26 «Струмочок» м. Білої Церкви Київської обл. з буквою «Г».

Далі дошкільники «допомагали гусочці знайти своє гусеня», з’єднуючи за допомогою лінії маму-гуску та її малюка (посібник Л.Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 6667) та вчилися читати склади з буквою «Г».

Виконання завдань «Віднайди та покажи», «Проведемо гномів до їхніх будиночків» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 69) сприяло розвитку уваги, мислення, пам’яті дітей. Дошкільнята розглядали малюнки і називали букву, з якої починається склад, знаходили її серед інших літер.

Насамкінець дітки взялися за виконання завдання «Розфарбуй цуценя» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 68) та викладали букву «Г», за допомогою природного матеріалу – каштанів.