Мандрівка до осіннього лісу

Антоніна П’ЯТЕЦЬКАвихователь, ДНЗ № 6 «Зіронька», м. Біла Церква, Київська обл.
Закріплення вивчених букв А, О, У, Е, И, І, Б, Д ми розпочали грою «Розвесели деревце»: діти підбирали листочки і жолуді з відповідними буквами. Дерево враз покрасивішало і ожило, тож дітям приємно було споглядати та милуватись чарівним деревом .
Малята з радістю гралися в гру «Збери грибочки». Діти йшли одне за одним, промовляючи: «Ди-би, ди-би, ди-би-би, ми підемо по гриби…».
На «галявинці» росли грибочки  із зображеннями складів: БО, БА, ДО, ВО, ДУ, БІ. На слова вихователя: «Гриб на «-до-»  ти шукай і його називай» діти брали гриб на заданий склад, називали його і складали у кошик.
У процесі гри діти закріплювали назви їстівних і неїстівних грибів та вміння за поданим складом називати слово.
Зацікавлення і захоплення викликають у дітей бажання конструювати, тому малята залюбки складали слова з половинок деталей (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 83). Потім разом з дітьми ми визначили лексичне значення кожного викладеного слова. Зі словами «вода, біда, вада» діти придумували різні речення, закріплювали вміння самостійно висловлювати власну думку, розвивати логічне мислення та мовленнєві здібності.