Мандрівка до осіннього лісу

Антоніна П’ЯТЕЦЬКАвихователь, ДНЗ № 6 «Зіронька», м. Біла Церква, Київська обл.
Закріплення вивчених букв А, О, У, Е, И, І, Б, Д ми розпочали грою «Розвесели деревце»: діти підбирали листочки і жолуді з відповідними буквами. Дерево враз покрасивішало і ожило, тож дітям приємно було споглядати та милуватись чарівним деревом .
Малята з радістю гралися в гру «Збери грибочки». Діти йшли одне за одним, промовляючи: «Ди-би, ди-би, ди-би-би, ми підемо по гриби…».
На «галявинці» росли грибочки  із зображеннями складів: БО, БА, ДО, ВО, ДУ, БІ. На слова вихователя: «Гриб на «-до-»  ти шукай і його називай» діти брали гриб на заданий склад, називали його і складали у кошик.
У процесі гри діти закріплювали назви їстівних і неїстівних грибів та вміння за поданим складом називати слово.
Зацікавлення і захоплення викликають у дітей бажання конструювати, тому малята залюбки складали слова з половинок деталей (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 83). Потім разом з дітьми ми визначили лексичне значення кожного викладеного слова. Зі словами «вода, біда, вада» діти придумували різні речення, закріплювали вміння самостійно висловлювати власну думку, розвивати логічне мислення та мовленнєві здібності.

Залишити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *