Моя стать. Моя гігієна

На занятті діти познайомилися з культурно-гігієнічними навичками щодо догляду за власним тілом та окремими його частинами; читали словосполучення та зображували відповідні гігієнічні навички; виконувати ранкові гігієнічні процедури та читали речення; згадали про спортивні процедури, які зміцнюють здоров’я.

VLUU L110, M110 / Samsung L110, M110

В. О. ЯРЕМЕНКО, вчитель-логопед  ДНЗ № 8 «Золотий півник»

Вихованці логопедичної групи старшого дошкільного віку «Пізнайко» ДНЗ № 8 «Золотий півник» на занятті за методикою Людмили Шелестової відкрили для себе поняття власної статі (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 2, с. 14).

Разом з хлопчиком Нехворійком познайомилися з культурно-гігієнічними навичками щодо догляду за власним тілом та окремими його частинами.  Читали словосполучення та зображували відповідні гігієнічні навички. (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 2, с. 15).

З дівчинкою Ганнусею вчилися виконувати ранкові гігієнічні процедури та читати речення (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 2, с. 16).

А також згадали про спортивні процедури, які зміцнюють здоров’я. Вирізали та наклеювали дописи до них (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 2, с. 17). Так в ігровій формі діти навчилися читати словосполучення та речення.