На допомогу рибці Немо

На занятті з навчання читання діти закріпили знання про графічне зображення та назву букви «Р», удосконалювали навички знаходити букву серед інших, викладали склади з природного матеріалу, складали з частин ціле та читали слова. А також збагачували словниковий запас, розвивали логічне мислення, мовлення, зорову та слухову пам’ять, увагу, фонематичний слух, уяву.



nbsp;

Педагоги ЗДО № 1, м. Біла Церква Київської обл.

На занятті діти вирушили у подорож до підводного Царства. Насамперед малята пригадали назви його мешканців, а потім зустріли зачаровану рибку Немо, якій необхідна була допомога – повернути колір, виконуючи цікаві завдання і послідовно розфарбовуючи частини рибки.

Спочатку в грі «Знайди букву» дітки пригадали та показали вивчену раніше букву «К», далі допомогли прочитати імена друзів Немо (склади з буквою «Р») під час вправи «Прочитай ім’я».

У грі «Добери хвіст рибці» малюки наклеювали хвости зі складами та читали їх (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 139).

Наступним завданням було «Викласти склад» із природного матеріалу (гарбузового насіння).

Під час фізкультхвилинки від рибки Немо діти відчули себе справжніми морськими мешканцями, а допомогла їм у цьому музика.

Потім малята потрапили на казкове морське дно. У грі «Склади чарівну квітку» дошкільники складали з двох частин ціле та читали утворені слова (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст.143).

На завершення діти зафарбували фон підводного царства, де проживала рибка Немо і подарували їй слова з буквою «Р».