На гостину до лісовичка

На занятті діти вправлялися в умінні читати дво- та трискладові слова, закріпили вміння визначати першу букву в слові та викладали її із природного матеріалу, а також розвивали мовлення, мислення, пам’ять, добре ставлення до об’єктів природи.

В. КОНДРАТЮК, вихователь дошкільного навчального закладу ясел-садка комбінованого типу № 2 «Берегиня» групи № 7 «Колосочок», м. Біла Церква, Київської обл.

 

На занятті дітки вирушають у подорож до знайомого дідуся Лісовичка. Спочатку вони залюбки розповідають Лісовичкові про ознаки весни та пригадують назви весняних місяців.

Потім дошкільники відгадують загадки про пташок, відшуковують їх на дереві та читають їхні назви.

Далі грають у дидактичну гру «Допоможи краплинкам відшукати свою хмаринку» – читають склади на крапельках і повертають на свою хмаринку з буквами «н» та «м», а опісля виконують завдання Лісовичка (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», Ч. 1, ст. 172).

Перепочивають малята під час фізхвилинки:

Встаньте, діти, усміхніться,

Землі рідній поклоніться.

І до сонця дотягніться.

Веретенцем покрутіться.

Потанцюйте, пострибайте,

Рухи дружно повторяйте.

Раз – присядьте, два – присядьте

І всі дружненько сідайте.

Під час наступної дидактичної гри «Допоможемо весняним квіточкам» діти читають слово на пелюсточці, пояснюють його значення, а потім – повертають її квіточці.

Лісовичок із своїми друзями був дуже вдячний дошкільникам за допомогу. Адже природу треба любити і берегти.

 

Бережіть природу, любі діти,

Я до цього все життя вас закликаю.

Хто байдуже ставиться до неї,

Той у грудях серденька не має.

Пам’ятаймо це і я, і ти,

Маймо в серці зерня доброти.