На іменини до звірят

На занятті з навчання читання дошкільники вчилися визначати спільний звук у словах, знаходити помилку при прослуховуванні слів із звуками [з]-[ж], читали склади.
 Юлія ГОРДІЄНКОвихователь ДНЗ № 11 «Золотий ключик», м. Біла Церква, Київська обл.
За сюжетом заняття діток ДНЗ № 11 «Золотий ключик»,  м. Білої Церкви, Київської обл. запросили до звірят лісового дитячого садочка на День іменинника за допомогою чарівного листа  (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1,  ст. 97), але, щоб його прочитати, дошкільники мусили спочатку визначити перші звуки в слові «жираф» та «зебра».
Потім малята пригадували чистомовку зі звуками, які вони вивчили раніше.
Далі діток очікувала перевірка на уважність і кмітливість: слід було визначити спільний звук у словах і знайти помилку при прослуховуванні слів із звуками [з]-[ж].
Насамкінець малюки відгадували загадки, вітали іменинників, дарували їм жоржини та читали склади, написані на їхніх пелюстках й зефіринках (дидактична гра «Склади слова»), допомагали звірятам обводити  склади з буквою «З» у словах та читати їх (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч. 1, с. 96).