Незвичайний жук

С. ТУРЕКвихователь ДНЗ (ясел-садка) комбінованого типу № 7 «Орлятко», м. Біла Церква Київської обл.
Заняття на повторення букви «Ж» почалося з сюрпризу. До дітей завітав незвичайний гість. Щоб дізнатись, хто саме, потрібно відгадати загадку. Діти відгадують її і розповідають, що знають про жука (зовнішній вигляд, будова тіла, спосіб харчування, його роль у природі). Жук приніс на своїх крилах багато цікавих завдань.
Під час виконання першого завдання діти називали вивчені голосні та  приголосні, які вихователь демонстрував на картках.
Наступне — за допомогою мікрофону діти придумували слова з буквою «Ж» на початку слова. Виконання цього завдання сприяло розвитку логічного мислення, пам’яті, розвитку словникового запасу.
Далі діти шукали в груповій кімнаті склади з буквою «Ж» і охоче їх читали, розвиваючи логічне мислення пам’ять, мовлення і зорову пам’ять.
На закріплення відкритих складів з «Ж» діти виконували завдання за посібником Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 88. Роздавали мушлі Борису з буквою «Б» та Жанні з буквою «Ж».
Націкавішою навчальною роботою для дітей виявилося викладання букви «Ж» з природного матеріалу (насіння квасолі) на аркуші паперу. Воно стимулює зорову пам’ять та розвиває дрібну моторику пальців  рук.
Весело було спостерігати за малюками під час виконання завдання «Допоможи жукам» за посібником Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 89.Діти із інтересом шукали пелюстки зі складами: жа, жо, жу, жи, жі, же та  вирізали і наклеювали пелюстки на квіти яблуньки.
У заключній частині заняття малята пригадали чистомовку, де частіше трапляються і промовляються склади з «Ж». Також із задоволенням малювали букву «Ж» у лотку з чарівним піском.
А потім всі дружно назвали та проспівали склади, що проживали в будиночках.