Осінні барви

На занятті з навчання читання діти закріпили знання про вивчені букви, удосконалювали навички складати склади, виділяти їх у словах, розширювали словниковий запас. Вчилися знаходити знайомі букви серед незнайомих. Закріпили вміння використовувати набуті знання на практиці, визначаючи місце розташування звука в слові, вчилися робити частковий звуковий аналіз.

Майя ДАВИДОВА, вихователь старшої групи № 7 ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 1 «Веснянка», м. Біла Церква, Київська обл.

 Заняття розпочалося з того, що діти старшої групи ДНЗ комбінованого типу № 1 «Веснянка» м. Білої Церкви, Київської обл. дістали осінні листочки з номерами з відповідних конвертів і виконали зазначені там завдання.

Насамперед взялися за вправу «Хто живе в будиночку?»

Потім малюки викладали букву «М» з природного матеріалу (а саме – з квасолі)

Далі дошкільники грали в гру «Згадаємо тепле літечко», визначали місце розташування звука в слові й виконували частковий звуковий аналіз.

Наступним завданням була вправа «Склади слово» – діти із окремих знайомих букв складали знайомі слова.

Потім малята грали в гру «Квіткова галявина», під час якої вони вирізали квіти, читали зображені на них склади та слова, і наклеювали в робочий зошит (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч.1, ст.119).

Насамкінець дошкільники виконали вправу «Прочитай склади», під час якої читали склади з літерою «М» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 121), пригадали, з якою літерою працювали, в які ігри гралися і що сподобалось їм найбільше.