Пара чобіт

Людмила ТРЕГУБвихователь, ДНЗ № 23 «Дзвіночок», м. Біла Церква, Київська обл.
Закріплення літери Ч розпочалося із пригадування дітьми слів, які розпочинаються на цю букву.
Виконання наступного завдання — викладання букви Ч з природного матеріалу —сприяло розвитку у дітей уваги, дрібної моторики.
Цікаво було спостерігати за дітьми під час виконання завдання із посібника (Л. Шелестова «Вчимося читати», ч. 1, с. 188). Діти із задоволенням відшукували пари чобіт і з’єднували  однакові склади на чобітках лініями: ЧА, ЧІ, ЧУ, ЧЕ… Діти закріпили ще й навички орієнтації на аркуші паперу. Після виконання завдання діти читали склади.
Запропоновані дітям завдання виявилися нескладні, оскільки дошкільнята почали вчитися читати ще у середній групі.