Пернатий гість

На занятті з навчання читання діти знайомилися із буквою «П» та її графічним зображенням, викладали її із насіння, називали багато слів, які починаються на цю букву та зображали її за допомогою свого тіла; вчилися утворювати і читати склади з вивченою буквою і виділяти її у словах. Розширювали  та збагачували словниковий запас, тренували навички орієнтації на аркуші паперу.

Маргарита КУЧЕРЕНКО, вихователь, ДНЗ № 28 «Горобинонька», м. Біла Церква, Київська обл.

Заняття  з навчання читання дітей середнього дошкільного віку ДНЗ № 28 «Горобинонька», м. Біла Церква, Київська обл. розпочалося із візиту казкового гостя – Папуги, який приніс діткам у подарунок багато цікавих ігор. Малюки радо погодилися погратися, бо гратися вони люблять і це дуже весело.

Спочатку дошкільники разом з Папугою вивчали нову для них букву – «П». Викладали її із насіння, називали багато слів, які починаються на цю букву та зображали її за допомогою свого тіла.

Потім, граючись, малята вчилися читати склади, знаходити їх серед інших раніше вивчених літер. Дуже сподобалося діткам промовляти чистомовки з намальованими на м’ячиках складами, знаходили зображення складів на малюнку (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 132) та розфарбовувати чарівну квітку.

Навички орієнтації на аркуші паперу малюки закріпили у грі «Знайди собі пару» та під час виконання завдання із посібника Л. Шелестової («Вчимося читати», ч. 1, с.133). Насамкінець діти з великим задоволенням вирізали ножицями крильця Папуг, а потім наклеювали їх відповідно до складу.

Із усіма завданням малеча впоралася добре, діти отримали задоволення від своєї роботи.