Подорож до Африки (ознайомлення з буквою «П»)

На занятті з навчання читання діти знайомилися з буквою «П», її графічним зображенням та назвою, вчилися утворювати склади, читати їх та виділяти у словах; збагачували і розширювали свій словниковий запас. Розвивали пізнавальний інтерес, творчі здібності, зосередженість.

 

Олена МИХАЙЛІВСЬКА, вихователь ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 1 «Веснянка», м. Біла Церква, Київська обл.

 На занятті діти ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 1 «Веснянка» м. Білої Церкви Київської обл. здійснили уявну подорож до Африки, пригадали рослинний і тваринний світ континента та зустрілися з папугою, який жив на пальмі. Спочатку малята визначали перший звук у словах «пальма» і «папуга» та познайомилися із графічним зображенням букви «П» у компанії з папугою.

Папуга приніс дітям багато цікавих завдань. Тож далі малюки викладали букву «П» із природного матеріалу (гарбузового насіння).

Потім дошкільники допомагали папузі дописати букву «П» (посібник Л. Шелестової, ч. 1, ст. 131).

Під час виконання наступного завдання «Чарівна квітка-семицвітка» малята розфарбовували пелюстки і читали склади із буквою «П» (посібник Л. Шелестової, ч. 1, ст. 132).

Весело минула фізкультхвилинка. Діти групувалися по двоє, відшуковуючи у товариша такий само склад, як і в себе, й танцювали в парах під веселу музику (посібник Л. Шелестової, ч. 1, ст. 132).

Насамкінець у грі «Виклади квітку» діти викладали пелюстки до квітки із буквою «П» і читали отримані склади.

На прощання кожна дитина подарувала папузі слово, в яких є звук, що на письмі позначається буквою «П» на початку, в середині або в кінці слова.