Подорож до осіннього лісу

На занятті з навчання читання діти розповідали про дерева, називали та оглядали листочки, визначали їхні спільні та відмінні ознаки; вчилися визначати кількість складів у словах; визначали відкриті склади і читали слова.

 

Наталія ГРЕБІНЬ, вчитель-логопед ЗДО № 6 «Зіронька», м. Біла Церква, Київська обл.

Подорож до осіннього лісу діти ЗДО № 6 «Зіронька», м. Біла Церква, Київська обл. розпочали з розглядання дерев: берези, липи, горобини.

Малята розповідали про кожне дерево, називали та оглядали листочки, визначали їхні спільні та відмінні ознаки.

Далі дітки зустріли білочку, яка роздала їм горішки. На прохання білочки діти відстукали кількість складів у назві кожного дерева (ли-па, бе-ре-за, го-ро-би-на). Зацікавило дошкільників читання складів на листочках і утворення з них назви дерева.

Діти легко впоралися із читанням відкритих складів на грибочках із буквою «Г», сподоблася малечі спільна з білочкою гра «Грибочки збираємо, у кошик розкладаємо».

Пізніше в осінньому лісі діти зустріли кабанчиків-ласунчиків, які  вирішили запастися смачними жолудями на зиму. Тож малюки залюбки допомагали кожному кабанчику зібрати ті жолуді, на яких буква у слові, що позначає голосний звук, відповідає букві на будиночку (У, І, А, И, Е) і читали слова на жолудях для кожного кабанчика.

Запропоновані дітям завдання виявилися нескладними, оскільки малюки почали вчитися читати ще у молодшій групі.