Подорож річкою Рось

На занятті з навчання читання дітей знайомилися з назвою та графічним зображенням літери «Щ», викладали її з природного матеріалу, читали склади з вивченою буквою, складати з частин ціле і читали слова; збагачували словниковий запас назвами річкових риб, які мешкають у місцевих водоймах; розвивали логічне мислення, мову, мовлення, зорову та слухову пам’ять, увагу, фонематичний слух, уяву.

 

 

Галина ДРОФА, вихователь старшої групи № 14 ЗДО (ясла-садок) комбінованого типу №1 «Веснянка», м. Біла Церква, Київська обл.

На початку  заняття діти вирушили в уявну подорож річкою Рось і пригадали назви річкових риб.

Далі під час гри «Весела рибалка» малята визначали перший звук у словах-назвах риб та знаходили його графічне зображення, прикладаючи букву до відповідної рибки.

У грі «Місто Алфавіт» діти прослухали вірш про букву «Щ», ознайомилися з її графічним зображенням й потім виклали її із природного матеріалу (насіння квасолі).

Згодом дошкільники взялися утворювати і читати склади, додаючи до букви  «Щ» голосні, складали з частин цілі слова та читали їх.

Насамкінець під час гри «Допоможемо бобрам» діти складали з частин ціле (щітку) та читали слова (посібник Л. Шелестової, ч. 1, ст. 205).