Подорож до зимового лісу

Леся ДЕРКАЧвихователь ДНЗ № 23 «Дзвіночок», м. Біла Церква, Київська обл.
Ознайомлення з літерою Л розпочалося з сюрпризного моменту, коли в гості до дітей завітала лисичка і з українського вишитого рушника утворила літеру Л. Лисичка загадувала дітям загадки про літеру Л. Діти  придумували слова, в яких трапляється літера Л.
Виконання наступного завдання — викладання букви Л з природного матеріалу — сприяло розвитку у дітей уваги, дрібної моторики.
Цікавим для дітей виявилося завдання дидактичної гри «Склади у кошик». Діти відшукували картинки зі звуком Л на початку слова, в кінці слова та всередині слова, розташовуючи їх у відповідні кошики.
Цікаво було спостерігати за дітьми під час виконання завдання з посібника (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 111). Діти із задоволенням відшукували колобків, на яких є склади з буквою Л, з’єднували склади ЛА, ЛУ, ЛО, ЛИ, ЛЕ, ЛІ з лисичкою. Діти закріпили ще й навички орієнтації на аркуші паперу. Після виконання завдання діти читали склади.
Ще одним завданням було: скласти половинки заздалегідь розрізаних чотирикутників і прочитати утворені слова(посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 113). Діти не просто впоралися із завданням, а ще й перевірили одне одного.