Помічники Золотої Рибки

На занятті з навчання читання діти молодшої групи закріплювали знання про вивчені букви «А», «О», «У», «Е», «И», «І»; вчилися знаходити їх і називати, а також добирали слова, які починаються на відповідну букву і складали букву з двох частин.

Тетяна ГАПОНЕНКОвихователь ДНЗ № 35 «Вербиченька», м. Біла Церква, Київська обл.
Заняття з навчання читання у дітей молодшої групи ДНЗ № 35 «Вербиченька» м. Білої Церкви Київської обл. розпочалося з повідомлення про те, що в Морській країні трапилася біда – зникла Золота Рибка. Дітки вирушили на її пошуки.
Під час першої зупинки на острові Піщаний дошкільнята відшуковували в піску чарівні камінчики з написаними на них буквами. Кожна дитина називала букву на знайденому камінчику.
Потім малята відвідали острів Мушлів. Там дітки викладали букви «А», «О», «У», «Е», «И», «І» з мушлів і називали слова, які починаються на відповідну букву.
Наступне завдання – скласти частини деталей в одне ціле й назвати букви – дітки виконували за посібником Л. Шелестової («Вчимося читати», ч. 1, ст. 47).
Насамкінець малята знайшли зображення рибки на сторінках свого посібника і розфарбували букви, що позначають голосні звуки, у жовтий колір (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 46).
Виконавши завдання, дітки попрощалися з рибкою під запис шуму моря і проспівали голосні звуки.