Працьовита бджілка

Оксана ЗАГОРОДНЯвихователь, ДНЗ № 20 «Берізка», м. Біла Церква, Київська обл.
Навчання читання складів дж-, дз- ми почали із активізації досвіду дітей спілкування з довкіллям: на заняття завітала бджілка, що видає відповідні звуки, та її подруги, які мають цікаві імена – Дзі, Дза… Діти згадали, що такий корисний продукт, як мед, з’являється на наших столах завдяки маленьким працьовитим бджілкам. Наслідували звуки, з якими бджоли летять по мед з «пустими відерцями» та повертаються до вулика з «повними відерцями».
Малята закріпили читання складів, виконуючи завдання «Посади бджілку на квіточку».
Виконання наступного завдання сприяло не лише розвитку уваги під час читання, а й розвитку моторики, дрібних м’язів пальців, координації рухів руки  (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 257). Діти із задоволенням вирізали комах ножицями, старалися не пошкодити їх. А потім розкладали на відповідну квіточку чи листочок, читаючи склади (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 259).

Залишити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *