Працьовита бджілка

Оксана ЗАГОРОДНЯвихователь, ДНЗ № 20 «Берізка», м. Біла Церква, Київська обл.
Навчання читання складів дж-, дз- ми почали із активізації досвіду дітей спілкування з довкіллям: на заняття завітала бджілка, що видає відповідні звуки, та її подруги, які мають цікаві імена – Дзі, Дза… Діти згадали, що такий корисний продукт, як мед, з’являється на наших столах завдяки маленьким працьовитим бджілкам. Наслідували звуки, з якими бджоли летять по мед з «пустими відерцями» та повертаються до вулика з «повними відерцями».
Малята закріпили читання складів, виконуючи завдання «Посади бджілку на квіточку».
Виконання наступного завдання сприяло не лише розвитку уваги під час читання, а й розвитку моторики, дрібних м’язів пальців, координації рухів руки  (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 257). Діти із задоволенням вирізали комах ножицями, старалися не пошкодити їх. А потім розкладали на відповідну квіточку чи листочок, читаючи склади (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 259).