Прогулянка до весняного лісу

Олена РЄЗНІКвихователь ДНЗ № 26 «Струмочок» , м. Біла Церква, Київська обл.
Закріплення з дітьми знань про вивчені букви розпочалося з того , що дітям було запропоновано здійснити «прогулянку до весняного лісу». Діти стали парами і підходили  до «проталинки» з відповідними літерами. Під час виконання цього завдання вони закріпили знання про букви Б, В, Т, Г, Д, Ж.
Діти з задоволенням виконували завдання «Допомогти білочці назвати шишки», «Пригощення зайчиків морквинами», під час якого закріпили вміння читати склади з літерою Б та З.
Виконання наступного завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч 1, с. 99) сприяло розвитку уваги, логічного мислення, пам’яті дітей. Вони розглядали малюнки, відгадували загадки про те, що з намальованого відноситься до лісу, називали літеру, з якої починається слово-відгадка, знаходили її серед інших літер. Також діти визначили зайвий малюнок, звертали увагу на літеру, з якою будуть знайомитись на наступних заняттях.
Цікаво було спостерігати за дітьми, коли вони розфарбовували малюнки, намагаючись не виходити за контури (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 99). .