Рибка з голосними буквами

Світлана ПАЛАМАРЧУКвихователь, ДНЗ № 25 «Оленка», м. Біла Церква, Київська обл.
Закріплення знань дітей про вивчені букви почали з посібника (Л. Шелестова «Вчимося читати», ч. 1). Діти легко впорались із завданням, розфарбовували рибку з голосними буквами А, О, У, Е, І, И у жовтий колір, а решту — у синій. Самі пригадували слова зі звуком [с].
Наступне завдання сприяло не тільки розвитку уваги, а й закріпленню знань про геометричні фігури (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с.47).
Діти радо вирізали ножицями геометричні фігури, складали фігури їх  і називали букви, які утворилися з частин деталей.
Щоб краще закріпити знання дітей про вивчені букви, дітям було запропоновано з природного матеріалу викласти букви, які вони вже знають, і назвати їх.
Наприкінці заняття діти отримали у подарунок повітряні кульки, на яких були написані склади.
Діти із захопленням гралися повітряними кульками та читали склади з вивченими буквами.