Щось — у жовте, інше — в синє

Ірина СИТНІЧЕНКО, вихователь, ДНЗ № 4 «Снігуронька», м. Біла Церква, Київська обл.

Спочатку дітям було запропоновано пограти в дидактичну гру «Відгадай букву». Після чого діти розповіли вірші про вивченні букви, що позначають голосні звуки. Для повторення цих букв діти пограли в дидактичну гру «Придумай слово на загадану букву».
Наступним завданням для малят була робота з природним матеріалом (квасолею та гарбузовим насінням). Потрібно було викласти букви з квасолинок (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 14), з насіння гарбуза (ч. 1, с. 14), зліпити з пластиліну вже відомі літери (ч. 1, с. 28), назвати слова, в яких вони вживаються. Діти радо виконали це завдання.

Ще одним цікавим завданням для дітей було розфарбувати в жовтий колір частини малюнка, на яких написано букви А, О, У, И, І, Е, решту – у синій (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 46).

Далі — гра «Склади геометричні фігури». Кожній дитині був запропонований конвертик, в якому лежали вирізані фігури з зображенням літер. Дитина мала скласти частини деталей в одне ціле й назвати букви (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 47).
Потому малята обводили у кожному рядку лише ту букву, що стоїть на його початку А, О, У, И, І, Е (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 52). Під час виконання завдання діти заспівали під знайомий грамзапис, вимовляючи на кожен рядок по черзі А, О, У, И, І, Е.

Залишити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *