У гостях у малят

На занятті з навчання читання дошкільники познайомилися з буквою «Ї» та її графічним зображенням, викладали її з підручного матеріалу; вправлялися у впізнаванні букви «Ї» та вчилися читати з нею слова. З метою вдосконалення моторики артикуляційного апарату та розвитку мовного дихання розучили скоромовку.

Ірина ІВАНОВА, вихователь ЗДО (ясел-садка) комбінованого типу № 30 «Росиночка», м. Біла Церква, Київська обл.

До дітей старшої підгрупи санаторної групи «Дзвіночок» завітав загадковий гість. Впізнати його малятам допомогла загадка:

Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукати собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?… (Їжачок)

Разом з Їжачком дітки взялися вивчати нову букву – «Ї».  Спочатку дошкільники називали слова, в яких зустрічається нова буква, визначали скільки звуків вони чують, коли «Ї» стоїть на початку слова.

Далі малята залюбки викладали нову букву з абрикосових кісточок, а тоді познайомитися з їжаченятами, з’єднавши пунктирні лінії та прочитавши їхні імена (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 227).

Весело було діткам промовляти скоромовку про їжачків, звертаючи увагу на правильність вимови звуків.

Легко дітям вдалося виконати й наступне завдання: знайти букву «Ї», обвести та прочитати слова (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 228).

Насамкінець дошкільники зробили масаж рук, використовуючи олівець. Їжачкові сподобалося спостерігати, як діти пишуть букву «Ї» за зразком.