В гостях у казки

Лариса БІЛОЦЕРКІВЕЦЬДНЗ № 22 «Ластівка», м. Біла Церква, Київська обл.
 
Заняття почалося з віршика: Я вас запрошую до казки, Вирушаємо, будь ласка. А щоб потрапити у казку, ловіть звуки ви, будь ласка.
Діти розповіли, на який звук починаються слова «море, радість, сонце, парк, настрій»; потім зафарбували у зелений колір машини з цими буквами (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 154).
Далі діти  почули про казкову принцесу Терезу, яка живе в замку, і сказали, на який звук починається ім’я принцеси. Потім придумували слова, в яких є звук [т], і визначали місцезнаходження його в словах.
Знайомство з буквою Т відбулося під час опису, з яких частин вона складається (вертикальної і горизонтальної лінії). Діти, дізнавшись, що у принцеси терези день народження, підбирали їй подарунки (картинки з зображенням предметів, у назві яких є звук [т]), пояснювали, чому саме обрали цей предмет. Таким чином під час заняття діти вправлялися у зв’язному мовленні.
Далі дошкільнята на «таксі» з буквою Т їхали до замку (розфарбували машину в червоний колір, посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 154). Щоб діти краще запам’ятали букву Т, то знаходили її в кімнаті принцеси (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 155).
Потім вихованці читали склади з буквою Т і придумували імена тигренятам, що жили в зоопарку принцеси (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 156). Дуже акуратно діти намагалися вирізати торт та інші предмети, на яких були написані склади з буквою Т (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 157).