Весняна подорож

На занятті з навчання читання діти розповідали про явища природи, які відбуваються навесні й пригадували назви квітів; відшукували задану букву в складах, читали склади з раніше вивченими буквами; ліпили букву «В» з пластиліну та згадували слова, які починаються з неї; будували доріжку з букв.

О. П. СОВА, вихователь БНВК «Казка», м. Біла Церква, Київська обл.

Заняття з навчання читання для дітей середньої групи БНВК «Казка» м. Білої Церкви Київської обл. розпочалося з опису весни за допомогою графічної схеми. Дошкільники розповідали про явища живої та неживої природи, які відбуваються навесні. Малята дійшли до висновку, що весна – прекрасна пора року, а особливо тоді, коли квітнуть фруктові дерева та квіти. Залюбки діти пригадали назви квітів (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст.59).

Далі малята слухали пісеньку метелика та шукали відповідну квіточку – для закріплення вміння відшукувати задану букву в складах. Дітки із задоволенням читали склади з раніше вивченими буквами.

Пізніше дошкільники ліпили букву «В» з пластиліну та згадували слова, які починаються з неї.

А насамкінець діти будували доріжку з букв, використовуючи килимок, прогулювалися по ній та читали відомі склади та букви.

Виконані дітьми завдання сприяли пізнавальному розвитку та викликали емоційне задоволення.