Запрошення до цирку

На занятті з розвитку мовлення з елементами розвивального читання діти знайомилися з буквою «Ц», вчилися розрізняти велику та малу букви, читали склади з новою буквою, викладали її з природного матеріалу; розвивали дрібну моторику рук.

 

Юлія Чиж, вихователь БНВК «Казка», м. Біла Церква, Київської обл.

На заняття до малят старшого дошкільного віку завітав Цибуліно, і діти разом з гостем взялися виконувати цікаві завдання. Спочатку необхідно було з’єднати пунктирні лінії та познайомитися з буквою «Ц» (за посібником Л. Шелестової  «Вчимося читати» ч. 1, ст. 179). Пізніше дітки викладали нову букву з природного матеріалу.

Далі Цибуліно запросив малят до цирку, але щоб туди потрапити, діти мали пройти по слідах (дидактична гра «Чарівна стежина» – по складах на слідах слід прочитати слова).

Потім діти розфарбовували того артиста цирку, який сподобався їм найбільше (посібник  Л. Шелестової  «Вчимося читати» ч. 1, ст. 180) і читали склади.

Як виявилося, гість полюбляє не лише розважатися у цирку, а ще й будувати. Цеглинки були зачаклованими, і, щоб зняти з них чари, потрібно було  прочитати, що на них написано, а потім з’єднати з відповідними складами (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 181).

Насамкінець Цибуліно запросив дітей в гості та запропонував знайти склади з новою буквою (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 181).