Зустріч із клоуном

На занятті з навчання читання діти закріплювали знання про графічне зображення букви «К»; вправлялися в умінні визначати звук, що позначається на письмі буквою «К» на початку, в середині, в кінці слова, розрізняти та читати склади з вивченими раніше буквами; продовжували вчити складати склади у слова; розвивали фонематичне сприймання, логічне мислення, пам’ять, увагу; виховували пізнавальний інтерес.

Людмила ПАНТЕЛЕЙМОНОВА, вихователь ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу №1 «Веснянка», м. Біла Церква, Київська обл.

На занятті до дітей старшої групи № ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 1 «Веснянка» м. Білої Церкви Київська обл. завітав гість – клоун Кузьма і приніс дітям багато цікавих завдань.

Спочатку дітки разом з гостем пригадали вивчену раніше букву «К», знаходили заховані склади та читали їх.

Потім грали в гру «Клоуни – веселі циркачі», де необхідно було дібрати м’яч зі складом відповідному клоуну, та прочитати склад (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч.1, ст. 101).

Далі виконували завдання «Спіймати звук для клоуна», де діти сприймали на слух звук, який на письмі позначається буквою «К», та емоційно реагували на нього оплеском.

Весело минула фізкультхвилинка. На ній діти із задоволенням виконували рухи для клоуна та його друзів.

Під час гри «Склади половинки» діти складали склади у слова та читали їх (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч. 1, ст. 105).

На завершення заняття діти прочитали для клоуна склади, які живуть у будиночках та дзвінко проспівали їх (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч. 1, ст. 107).