Звірята в гостях у дітей

Галина ЗАГОРІВСЬКАвихователь, ДНЗ № 20 «Берізка», м. Біла Церква, Київська обл.
Ознайомлення дітей з буквою Р почалося з повторення вивчених букв. До дітей завітали звірі і подарували чашки на згадку про букви, які діти вже вивчили. А ще принесли дітям чашку з буквою Р.
На прохання звірят діти відгадували, кому яка чашка належить (за початковими буквами назв тварин), і повинні були здогадатись, на якій чашці незнайома нова буква (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с.138).
Потім вихователь прочитала вірша про річкових мешканців, діти визначили звук, який найчастіше траплявся в цьому віршику.
Дошкільнята вправлялися у вимові звука [р] під час вивчення чистомовки.
Особливо сподобалось дітям наступне завдання, в якому вони допомагали рибкам відшукати хвостики і прочитати склади з новою буквою (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 139). Це завдання було спрямоване не тільки на закріплення нової букви, а й на розвиток моторики дрібних м`язів пальців, координації рухів руки
Закріплення букви Р провели ще й у вигляді гри «Придумай слово». Діти за допомогою малюнків із підручника повинні назвати слова і підкреслити склади з буквою Р (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 142).
Наприкінці заняття дівчатка Катя і Рита подарували дітям половинки тюльпанів, із яких треба було скласти слова з новою буквою і визначити місце букви в слові (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 143).